Seznam tekem
Karantekma – 1 – tekmovanje je končano.
Karantekma – 2 – tekmovanje je končano.
Karantekma – 3 – tekmovanje je končano.
Spletno tekmovanje – RubiKS 10 let – Jubilejno tekmovanje ob 10-letnici kluba (17.10.2020)
Pravila
Splošno
- Mešalni algoritmi bodo objavljeni na strani posamezne tekme. Datoteka z mešalnimi algoritmi je zaščitena z geslom, ki bo javno objavljeno ob predvidenem času urnika.
- Za vsak mešalni algoritem imaš en poskus reševanja, torej skupno 5 poskusov.
- Pravila so podobna kakor na uradnih WCA tekmovanjih.
- Ker pri tem načinu izvedbe tekmovanja ni sodnika in je tekmovanje predvsem za zabavo in sprostitev, prosimo za poštenost in mešalnih algoritmov ne gledaš vnaprej.
- Rezultati bodo objavljeni le na RubiKS.si spletni strani, saj tekmovanje ne spada pod okrilje WCA.
- Za merjenje časa je priporočena uporaba stackmata. V koliko nisi lastnik le-tega, lahko uporabiš merilnik časa na računalniku ali telefonu.
- qqtimer,
- cstimer,
- twisty timer (android).
- Pri merjenju časa na računalniku ali telefonu je zaželjeno, da je vključena funkcija predogleda (inspection time).
Posredovanje rezultatov
- Rezultate nam pošlješ na mail. Prosimo, da ne ustvarjaš novega maila, ampak odgovoriš na tistega, kjer smo ti poslali odgovor.
- Upoštevani bodo rezultati, ki bodo oddani v skladu z urnikom (konec discipline). Kasnejših rezultatov ne bomo upoštevali. Prosimo, da nam dosežene rezultate v pisni obliki pošlješ takoj, ko končaš z reševanjem.
- Ko pošiljaš rezultate naj bo jasno vidna številka vseh poskusov ter časi, ki si jih dosegel pri posameznem poskusu.
- Prosimo, da se rezultati pošljejo v pravilnem formatu – mm:ss,ms (Pošljejo se samo številke, brez besedila). Primeri:
- 1:02,71 – minuta, dve sekundi in enainsedemdeset stotink.
- 24,11 – štiriindvajset sekund in enajst stotink.
- Rezultati se bodo sproti objavljali na strani posamezne tekme.
- Rezultati prvega kroga bodo objavljeni pred začetkom finala.
Objava videa
- Za zmagovalne stopničke je potreben video dokaz. V kolikor meniš, da bo tvoj rezultat za zmagovalne stopničke se je potrebno posnet in posnetek tudi posredovat.
- Prosimo, da preveriš pravilnost zmešane kocke. Poskus se diskvalificira (DNF), če se iz video posnetka ugotovi, da je kocka nepravilno zmešana.
- Video naložiš v svojo poljubno oblačno storitev (Google drive, One drive, Drop Box, Youtube, …) in nam preko maila pošlješ njegovo povezavo. Ime datoteke naj bo v sledečem formatu: Ime Priimek – disciplina – krog – datum tekmovanja (primer: Jernej Omulec – 3x3x3 – 1 – 18.4.2020).
- Na videu mora biti kocka ves čas v kadru, prav tako ekran merilca časa. V kolikor uporabljaš stackmat, po koncu vsake rešene kocke po bližje pokaži rezultat, da bo jasno razviden. V kolikor bo posnetek nejasen se bo rezultat štel kot nepreverjen. Med prve tri se lahko uvrstijo le tekmovalci s preverjenim rezultatom.
- Bodite pozorni na kot snemanja. Na videu mora biti vidno kako je kocka zmešana.
- Komisija bo preverjala ali so bila reševanja v skladu s pravili (pravilno zmešana kocka, čas predogleda, dotikanje kocke pred in po reševanju, …).
- Vseh 5 poizkusov mora biti v enem videu in vmes ne sme biti rezanja videa.
- Rok za nalaganje videa je konec istega dneva (23:59).
Primer snemanja videa:
Za morebitna vprašanja smo dostopni na mail wca.slovenia@gmail.com.